❓ Sıkça Sorulan Sorular

Aşağıda en çok merak edilen konuları sizin için derledik. Cevabını bulamadığınız sorular için 0850 885 01 02 numaralı WhatsApp hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.


📦 Kargo ve Teslimat

Siparişim hangi kargo firmasıyla gönderilecek? Siparişleriniz; ödeme ekranında tercih edebileceğiniz HepsiJet, Sürat Kargo, Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo güvencesiyle tarafınıza ulaştırılmaktadır.

Kargo ücreti ne kadar? Kargo ücreti, seçtiğiniz firmaya göre değişiklik göstermekte olup ödeme aşamasında sepet tutarınıza yansıtılmaktadır. 2.000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Siparişimi ne zaman kargoya teslim ediyorsunuz? Siparişleriniz ortalama 1-2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargo firmaları ise paketinizi, bölgenize bağlı olarak ortalama 1-5 iş günü içerisinde size ulaştırmaktadır.

"Aynı Gün Teslimat" seçeneğiniz var mı? Şu an için aynı gün teslimat hizmetimiz bulunmamaktadır, ancak bu hizmeti sunabilmek adına çalışmalarımız devam etmektedir.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu? Hayır, resmi tatil günlerinde kargo firmaları hizmet vermediğinden teslimat yapılmamaktadır.

Kapıda ödeme seçeneği var mı? Sitemizde kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Ödemelerinizi kredi kartı veya banka kartı ile güvenle gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişim kargoya verildikten sonra adres veya isim değişikliği yapabilir miyim? Siparişiniz kargoya verildikten sonra değişiklik taleplerinizi hızlıca işleme alabilmemiz için 0850 885 01 02 numaralı WhatsApp hattımız üzerinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmenizi rica ederiz.

Teslimat sırasında adreste bulunamazsam ne olur? Kargo yetkilisi adresinizde size ulaşamazsa, paketiniz genellikle size en yakın şubeye bırakılır. 3 iş günü içerisinde şubeden teslim alınmayan gönderiler tarafımıza iade edilir. Kargo firmasından gelen bilgilendirme SMS'lerini takip etmeniz önemlidir.


🔄 İade ve Değişim

İade süresi kaç gündür? Satın aldığınız ürünleri, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade sürecini nasıl başlatabilirim? www.vav.com.tr üzerinden üye girişi yaptıktan sonra "Siparişlerim" bölümünden ilgili siparişiniz için kolayca iade talebi oluşturabilirsiniz. Dilerseniz 0850 885 01 02 numaralı WhatsApp hattımız üzerinden de bize ulaşarak destek alabilirsiniz.

İade koşulları nelerdir? İadesi talep edilen ürünlerin kullanılmamış, orijinalliği bozulmamış ve yeniden satışa uygun durumda olması gerekmektedir.

Değişim yapabilir miyim? Online mağazamız üzerinden doğrudan ürün değişimi yapılmamaktadır. Dilerseniz ürünü iade edip, dilediğiniz yeni ürün için sipariş oluşturabilirsiniz.

İade kargosunu hangi firma ile göndermeliyim? İade talebinizi oluşturduktan sonra sistemin size vereceği iade barkodu ile gönderim yapmanız gerekmektedir. İade gönderileri Sürat Kargo ile kabul edilmektedir.

Kusurlu veya defolu bir ürün gelirse ne yapmalıyım? Üretim kaynaklı bir hata, defo veya kusur tespit etmeniz durumunda ürünü incelememiz için bize gönderebilirsiniz. Bu gibi durumlarda iade kargo ücreti firmamıza aittir.


💳 Ödeme ve Güvenlik

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim? Sitemiz üzerinden tüm bankaların kredi kartları ve banka (debit) kartları ile güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartına taksit imkanı var mı? Evet, anlaşmalı olduğumuz banka kartlarına, ödeme aşamasında düşük vade farklarıyla sunulan taksit seçeneklerinden yararlanabilirsiniz.

Kredi kartı bilgilerim güvende mi? Kesinlikle. Sitemiz 256 bit SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme işlemlerinizde 3D Secure (Güvenli Ödeme) altyapısı kullanılır; kart bilgileriniz sistemimizde saklanmaz, doğrudan bankaya şifreli olarak iletilir.


💰 İptal ve Para İadesi

Siparişimi kargoya verilmeden iptal edebilir miyim? Evet, siparişiniz "Hazırlanıyor" aşamasındaysa iptal edebilirsiniz. Bunun için "Siparişlerim" sayfasından talep oluşturabilir veya WhatsApp hattımızdan bize hızlıca ulaşabilirsiniz. Eğer ürün kargoya verildiyse, teslim aldıktan sonra iade prosedürünü uygulamanız gerekecektir.

İade ettiğim ürünün ücreti ne zaman hesabıma yatar? İade ettiğiniz ürün depomuza ulaşıp kontrolleri yapıldıktan sonra iade onayınız verilir. Onaydan sonra 1-3 iş günü içinde ücret iadeniz bankanıza iletilir. Bankanızın prosedürüne bağlı olarak tutarın hesabınıza yansıması 3-7 iş günü sürebilir.


🧵 Ürün ve Stok Bilgisi

Bedenimi nasıl seçmeliyim? Ürün sayfalarında yer alan "Beden Tablosu"nu inceleyerek vücut ölçülerinize en uygun bedeni bulabilirsiniz. Kararsız kalırsanız WhatsApp hattımızdan destek alabilirsiniz.

Tükenen bir ürünün stoğu yenilenir mi? Stoklarımız belirli aralıklarla güncellenmektedir. Beğendiğiniz ancak tükenen ürünler için ürün sayfasındaki "Gelince Haber Ver" butonuna tıklayarak stok yenilendiğinde e-posta ile bildirim alabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim? Evet, üye olmadan "Misafir Alışverişi" seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz. Ancak sipariş takibini daha kolay yapabilmek ve kampanyalardan haberdar olmak için üye olmanızı tavsiye ederiz.